Wycieczka do Trójmiasta

W dniach 28-30.05.2018 na wycieczkę do Trójmiasta i Malborka wybrali się uczniowie gimnazjum z klas A, C i E. Opiekunami wycieczki byli wychowawcy – pani Dominika Miś-Ciesielska oraz pan Przemysław Lange. Do wycieczki dołączyła również pani Aleksandra Majcherek, wicedyrektor naszej szkoły. Pierwszego dnia zwiedziliśmy Zamek Krzyżacki w Malborku, który jest prawdopodobnie największym średniowiecznym zamkiem zbudowanym z cegły. Drugiego dnia czekała na nas całodzienna wycieczka do Trójmiasta. Odwiedziliśmy Port Morski w Gdyni, największe na Morzu Bałtyckim Molo w Sopocie oraz Gdańsk, gdzie zwiedziliśmy Park Oliwski oraz Katedrę Oliwską. Oprócz tego z zewnątrz zobaczyliśmy Stocznię Gdańsk, Stadion piłkarski “ERGO ARENA” i wiele innych ciekawych obiektów.
Na koniec dnia odwiedziliśmy również Obóz Koncentracyjny Stutthof w Sztutowie.

W 3 dniu wycieczki, zwiedzaliśmy Gdańsk z przewodnikiem i wspinaliśmy się na wieże Bazyliki Mariackiej, która liczyła aż 409 schodów. Widok był niesamowity.

Oprócz wyczerpującego zwiedzania miło spędzaliśmy czas na plaży, podziwiając zachód słońca.

Wszyscy wróciliśmy z wycieczki zmęczeni, ale bardzo zadowoleni.